piątek, 10 sierpnia 2007

Zmiany, zmiany

Był chyba kiedyś taki film "Zmiany, zmiany" o ile dobrze pamiętam tytuł. Znów nie mam pojęcia o czym był, bo go prawdopodobnie nie widziałem. U mnie też zmiany, dlatego też skojarzył mi się ten tytuł, szczególnie jak automagiczny "pulpit nawigacyjny" zapytał mnie o tytuł postu;)
Cały zeszły tydzień pracowałem na budowie. Tak, tak, na budowie. Kręciłem cement, beton, przerzucałem kamienie na taczkę z ciężarówki itp itd. W tydzień zbudowaliśmy z Jockiem ładne murki do ogródka zimowego. Co prawda fundamenty były już wcześniej postawione, ale zawsze to jakieś osiągnięcie. A teraz powiem jak doszło do tego, że z Nim pracowałem. Mianowicie:
Ian poszedł na holiday i nie miał kto jeździć vanem. Zastąpił go zatem Tommy, ale ten też musiał po tygodniu przestać jeździć vanem, bo Davie i Andrew zostali rozdzieleni na dwa zespoły - Davie dostał pod opiekę Jacka, który miał sie nauczyć Joinerstwa (:P) a Andrew nie miał z kim jeździć, więc właśnie dali mu Tommyego. Zatem za Tommyego do vana poszedł Edi (czy jakoś tak), który właśnie był kompanem Jocka. Tak właśnie Jock został bez kolegi i musiał wziąć mnie.
Szkoda mi teraz trochę, że nie pracuję już z Nim, bo było całkiem fajnie. Przynajmniej uczyłem się czegoś ciekawego, a nie noszenia ram okiennych i szyb.

Zauważyłem poza tym, że Szkoci bardzo lubią skróty 3- i 2-literowe;) przykłady to:
DGU - Double Glazed Unit (czyli szyba okienna z dwóch kawałków szkła)
MBP - Mark Between Panes (czyli rysa w środku DGU)
TF - To Fallow (czyli jeszcze to przywiozą;P)
QC - [czyt. Qjusi :D] - Quality Control (tu wiadomo - kontrola jakości)

Więcej teraz nie przypominam sobie, ale jest tego dużo więcej. Co gorsza używają tego w mowie potocznej:D Na przykład: "I found MBP in this DGU while I was making QC". Sounds funny...

Teraz wróciłem do magazynu, ale przynajmniej nauczyłem się wstawiać szkło w okna, więc czas szybciej leci... Zaczynam pisać głupoty, więc kończę.

Pozdrowienia z (o dziwo) słonecznej Szkocji;)

5 komentarzy:

asiagapa pisze...

z tymi skrotami w mowie potocznej to ja bym sie pogubila... :) a Ty nie piszesz glupot, i sory ze z lekka Cie zmusialm do napisania postu :) pozdrawiam

Unknown pisze...

pozdrów Ediego. ;)

Anonimowy pisze...

Pozdrowienia z Łodzi! :)

mamuśka pisze...

Całuski.:)))

KatAAk pisze...

W sumie to masz fajnie